Thursday 13 August 2009

Yang ditunggu dah tiba...

Cikyang dah smpai UK...
adik wife aku no 1...wife aku ni no 2..
yg sulung abang ijam..

no 4..kakak..Ida Syafizul..
no 5 kak cik..Ida syahidah..
no 6..yg dok ngan aku kat sini..acu..ida syahirah..

ooo..anak2 dara semua ni..
sblum ni..ejai ngan syerah dtg..dia tak nak dtg..
kerja banyak n bajet tak der katanya..

pas tu..bila ejai balik Msia...
citer2 sikit..tunjuk gambaq plak kat Uk ni..
mungkin tu yg dia nak datg kut..
mana boleh..depa jer p..aku mesti p juga..

hihihi..aku plak pandai buat ayat....

memandangkan...mak mertua aku dah pesan..
maka..aku pun sewa keter la p jemput dia..
kena jaga la...anak dara oiiii...

mai sorang2..kan nak suh dia dtg umah mcm tu jer..
adik dia dtg 2 org dulupun..p ambik..
ni kan dia sorang2..lagi la..
kang nanti...kontang kanting kat airport tu...

aku pun dah ckp kat wife aku..
kena p ambik la cikyang ni..
dah la sorang2 plak tu..takut kut2 ada pa nanti...


dia dari KLIA 900 pagi 12.08.09 naik AIR ASIA la..
sampai Stansted Airport..440 ptg 12.08.09.

dah sampai, kluar dari ruang tunggu tu
..tengok dia, ok jer
dia dok ursyar....mana kak mimi ni...


aku dah nampak dia awal lagi
last2 aku gak yg tegur dia.

ingat nak biar jer dia cari2..
kesian plak...

alhamdulillah dah sampai...

wife aku pun...apa lagi lepas rindu ler..
dan call ler mak mertua aku...
tu...yg penting dulu...
kang nanti org tua tu risau plak...



ok...dah jom balik umah...tak leh lama ni
parking 15 minit jer..



lebih 30 minit..£21 tauuuu...sapa nak bayar..
last2 kena gak £5..ok la..

No comments:

Post a Comment