Thursday 13 August 2009

dahhh sampai...

Sblum jln Portsmouth, aku dah dpt surat
surat Royal Mail...barang order dah smpai.

benda yg sama berlaku...ketuk pintu tak dengar
officer royal mail tu kasi la note
suh p collect brg kat office dia..

ala..tension betull..
kalau tak..p Portsmouth boleh pakai jam baru..
wife n acu aku..ketawakan aku..hampeh betul..

balik Portsmouth,
aku tengok ada kotak Amazon..
aku fikir...bukan aku punya ni..
kan brg wife aku...cepat plak hantar..

wife aku..lagi la...mmg tak syak pun brg dia punya
dia kata brang aku..
bila aku buka..tengok surat kt dlm tu..
..ladies watch..!.."Yang, brang awak dah sampai"..



wife : eee..betul ker..tak de pun email dri Amazon..
buka ler...nak tengok...
wah..cantik nyer...


lagi aku tension...sptutnya aku dapt dulu..
last2 wife aku yg dapt dulu...hihihi..alahai
aku plak kena tunggu ari Isnin...
baru leh p collect barang tu
Penantian itu satu penyiksaaan..



No comments:

Post a Comment