Tuesday 11 August 2009

Jam apa?...emmm.

Tak sangka...wife aku ada angin kat sini nak beli jam...
Jam yg aku beli tu dah kong baterinyer...nak jadi sebab jer nak beli baru tu..

Lagipun..wife aku mmg dah lama tak beli jam sendiri..
selama ni aku yg belikan..tu yg semangt nak beli

ni jam yg dipakai sebelum niiii...

Mulanya servey kat kedai2 area Kngston n Honslow..
ada menarik...tapi mahal katanya..

wife aku bajet dalm £30..mana nak dpt yg baguisss punya!..
Yg cokia punya ada la..£10..hihihi...
sebelum ni dia ada beli jam £5...
aku tak tau la jam tu dah pi manaaaaaa...
tu la..bila jam murah lagi....
Satu hari tu...dia bangun 5 pagi..aku ingat dia kerja projek dia...
rupa2nya..dia dok servey jam..alahai..


agaknya semalam takleh tidor la kut..
dok ingat jam tak dapt lagi niii..
website Amazon dia servey...
kul tujuh jer dia kejut aku.....tanya paswood.
Paswood apa ?...rupanya dia nak booking jam kat Amazon..

Sblum ni aku beli brang kat Amazon tu..dah ada ac
so..dia minta la no paswood ac tu...

sebenarnya dia dah try mcm2 paswood
tak leh buka...aku kata..paswood email awak ler..apa?

Dia dah masuk salah tekan...tu laaaaa..excited sangat nak beli..
masuk paswood email sendiri pun tak betul...hihihi




Pas tu..dia suh aku tengok jam yg dia minat tu...
Aku ok jer..cantikkkk..bape?.
...aikkkk dah lebih dari bajet nampak!

mula2 yg ni pilihan dia...cream color tali tu..

Aku x kisah pun...tapi wife aku ni mmg org yg coculatif bab2 ni ...
Aku kata..kalu nak beli..biar puas hati..n tahan lama
..mahal sikit tak pe la..lagipun bukan nyer selalu beliiiii kan...


Tak silap aku...ada la 5 jenis dia pilih, kena buat pilihan
...cantik2 semua..dia d site ngan acu n tanya aku...
ok..cantik yg ni...£115..ada diskaun..
ok la tak ler mahal sangat...

Tibe2 jer...haa....Yang nak jam pe..
Pilih la...kita beli hadiah Anniversary thn ni...
boleh order sekali jer..

Aikkk...aku juga ker...Wife aku suh pilih jam ape nakkkkk?..
org dah offer jangan tolak...rezekiiii..
wife aku tau..aku suka jam..ada koleksi lagi..

Dia la tolong servey kat aku...ha..jam ni ok tak?..
ummm....ni jam org tua la...


Jam ni ok tak ?....ahh,..ada skru2 ni..eeee..
banyak songeh betui org ni....nak yg mahal jer...eeeeeiiiii
ha...mmg pun songeh...nak beli biar puas hati..
Jam laki mmg la mahal dari pompuan...p tengok la kat kedai mana2 pun..
( betul ker? )....setakat yg aku servey..
mmg jam laki mahal pada jam pompuan.



Last2....jam ni ok tak?...
ok2..ok2..ada 4 segi tak ?..
Tak tau..Tak der rasanya...bulat ni pun cantik
...£150..tapi ada diskaun..
sama la kita...cantikkkkkkkk...mahal nyerrrrr..hihihi
ni jam yg aku minat...tapiiiiiiiiiii....
wife :Ok...siap order...eeeeiii...jam dia mahal dari kita..mana aciiiii...
aku : aci kat india...ni no ac bank sapa ni ? Laaa....yang pakai no bank abang la....
wife :Yer ke.....ok la..nanti bank in balik la duit tuuu...
aku : oriatttttttt..


tak sabar nak tunggu jam niiii.....

No comments:

Post a Comment