Wednesday 29 July 2009

Game...

Game...

Sejak seminggu ni..anak2 dah pandai minta main game dahhhh...habisla tel aku ngan wife aku dipergunankan oleh anak2 main game..nah! padan muka sapa suh ajar...nak beli game rasa mcm rugi jer..tapi sekarang dah mmg kena beli la mcm ni...

“ayah nak gane...ayah nak gane...”..tu iqmal minta nak main game..abang plak..” ibuuuuuu...abang nak game..”....kakak plak..”ayah..nanti akak nak main game..”..ewahhhhhh...semua nak minta main game ni..

wife aku pun sekrang dah pandai nak main game..rebut2 lagi ngan aku..habisla tel aku mcm ni..
tak bleh mcm ni...kne cari juga game ni...game ape patut ku cari...PS 3 ? PS2 ? atau gameboy..
mana murah n dpt main ramai org...?


PS 3..mahal giler tu....secondhand pun dlm £180...ooooiiii mak aii...gameboy..sorang jer bleh main...PS 2 ler aku beli..secondhand jer dah ler...£40..dia bagi 2 cd..2 control..ok la tu. gerenti lagi 6 bulan..tak pe la janji anak2 boleh main...bapa diapun sekali la...hihihi..


Pas ni..harap2 tak de la lagi nak minta game tel. ayah nooo ...main la ps 2 puas2...
mcm tak cayer jer 2 org budak ni bleh main game niiii....betul ker....alih2 ayah ngan ibu dia yg main...tak po lah...janji ade..main tak main blakang kira...ko org dah besar ni pandai2 lah yer..
p/s...game ni utk relaks2 jer tau....bukan selalu main ek...fahammmmmm.....

2 comments:

  1. ha..ha..tu latunjuk kt anak2 main game kan diorang dh mintak...tp takper...kene ajar diorang disiplin dr kecik ni..

    ReplyDelete
  2. game ni boleh kembangkan minda diorg jadi kreatif sikit...kalau selalu main jadi lembab plak..so kita kena la sama2 control diorg ni yer..

    ReplyDelete